.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده شرق استان در گفتگو با شمال نیوز ؛
استقبال سرد مردم مازندران از رئیس جمهور دارای پیام است
شمال نیوز : وی گفت : مردمی که در سفر دولت به مازندران از دولت استقبال خوبی به عمل نیاوردند همان کسانی هستند که در سال 92 بیش از همه استان ها به استقبال رییس جمهور رفتند. اما چه شد که در عرض دو سال این اتفاق افتاد؟ این مساله ای است که پیامی دارد و باید به پیام آن توجه کرد.....

شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تغییر مدیران استانی به دلیل عدم استقبال مطلوب از دولت را حذف صورت مساله عنوان و تاکید کرد که نمی توان با تعویض مدیران ناکارآمدی مدیریت در حوزه استان را کتمان کرد.

احمد علی مقیمی در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز اظهار کرد: تغییر و تحولات در استانها به تشخیص مدیران ارشد صورت می گیرد اما اینکه این تغییر و تحولات با سفر پردستاورد دولت مصادف شود برای دولت خیلی بد است !

وی با تاکید بر لزوم بررسی علت استقبال سرد مردمی از دولت در مازندران، افزود: مردمی که در سفر رئیس جمهور به مازندران از دولت استقبال خوبی به عمل نیاوردند همان کسانی هستند که در سال 92 بیش از همه استان ها به استقبال رییس جمهور رفتند. اما چه شد که در عرض دو سال این اتفاق افتاد؟ این مساله ای است که پیامی دارد و باید به پیام آن توجه کرد.

این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: با تعویض مدیران ارشد، میانی و بخشداران و فرمانداران نمی توان ناکارامدی مدیریت در حوزه استان را کتمان کرد بلکه دولت باید توجه ویژه ای به استان مازندران داشته باشد زیرا زیر ساخت های استان همگی معیوب است و تعویض مدیران نیز حذف صورت مساله است و مشکل را حل نمی کند.

وی در پایان ناتوانی و ناکارآمدی برخی مدیران استان و ناتوانی در استفاده از ظرفیت استان و بودجه ملی را از دیگر مشکلات استان مازندران خواند و گفت: این افراد نتوانسته اند حداقل ها را در حوزه دستگاههای مربوطه شان به سرانجام برسانند و خروجی و برآیندشان عدم استقبال مردم در سفر استانی دولت بوده است.





ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند 6 آبان 1394
همانطور که اعلام شد تصمیم به تغییرات در استان مربوط به قبل از سفر رئیس جمهور بود.
چرا اینقدر از استقبال فراوان نشدن از رئیس جمهور به دنبال علت میگردیم؟ مردم شریف مازندران اهل کار و عملند . قطعا در انتخابات بعدی ریاست جمهوری باز هم مازندران بیشترین رای در حمایت از این دولت خواهند داشت.
شاکر 6 آبان 1394
خدا پدرتو بیامرزه بالاخره یکی فهید که چرا از رئیس جمهور استقبال نشد
نا شناس 6 آبان 1394
تا موقعي كه نيروهاي كارآمدي همچون حاج مجيد حسين زادگان وارد اين گردونه نكنند و از امثال يونسي و ربيع فلاح استفاده كنند وضع بدتر هم خواهد شد.
مازندرانی 6 آبان 1394
مردمی که به استقبال رئیس جمهور نرفتند قبلا برادریشون رو ثابت کردند و در انتخابات بیشترین رای رو به این دولت دادند، برای تعالی این دولت هم از سرکارهاشون نیومدند.
یقیا در انتخابات بعدی باز هم این رو ثابت می کنند و به همه ایران می فهمونیم کهمازندرانی ها اهل عملند نه تظاهر و شعار
نا شناس 5 آبان 1394
بخاطر نماینده هاشه که سرد بود
نواب 5 آبان 1394
ان شاالله اسفند امسال پیام مرد بهشهر و گلوگاه و نکا رو میشنوی
مازندراني 5 آبان 1394
شمال نيوز چرا كامنت ها را منتشر نميكني كسي با شما كاري نداره نترس يونسي هم رفتني شد بابا مردم را حفظ كن نه امثال يونسي را مقيمي حرفاي بسيار جالبي زد
نا شناس 5 آبان 1394
سلام
چرا با درج چنین اخباری بهانه به دست دیگران میدهید آیا با اینکار وضع استان بهتر میشود آیا استانهای دیگر نمایندگانشان اینگونه استانشان را مقابل دولت جلوه میدهند.آقای نماینده محترم چرا به خاطر مسایل جناحی استان را با دولت دارای کدورت جلوه میدهید.چه عاید استان ما میشه یا اینقدر هم ....
عزت زیاد 6 آبان 1394
مگر ریئس جمهور مازندران هم عوض شد . اونی گه مدتی پیش امد بابل این همه مدیران دولتی به همایت نمایندگان رفتند به استقبالش پس اون کی بود
صمیمی 6 آبان 1394
با سلام وقتی برای تعویض یک رییس اداره جامه چاک می زنی وبا تغییر دولت نمی گذارین نیرو عوض بشه رئس اموزش وپرورش قبلی فرماندار قبلی اقای خوب شما می خواستی با کابینه دولت احمدی نژاد مردم استقبال کنند نه جانم مقصر خود خودتی که از تغییر می ترسی واز ابزار مجلس سواستفاده می کنی واین را بچه کوچک هم میدونه که شما خودت را به گیجی زدی لااقل منصف نیستی کمی فکر کن به حرفهایی که زده شد اگر دروغ بودبگودروعه میخوای مچهایت را واکنم وسند کارهای ودخالت هایتان را رو کن آره جانم به قول امام شهیدان حسین ع لااقل آزاده باسید.
مرصاد 7 آبان 1394
ایول یعنی نماینده ها انقد قدرتو ندارن استاندار رو با فشار سیاسی برکنار کنن بابا همه مدیران ارشد از یک شهر خواص شدن یعنی چی این وضع بقیه شهر ها ادم ندارن
علی ساره 7 آبان 1394
سلام مردم شریف وشهید پرور مازندران بیشتر از نمایندگان خودشان دلسرد هستند تا با ریس جمهوری هر چند انتظار میرود که استانی که این همه مردم برای ریس جمهور ری دادند مشکلات مردم را بهتر باز بینی کند به خدا مازندارن با این همه سر سبزی فهقر ی داری در استانهایی دیگر پیدا نمیشه
علی 7 آبان 1394
مردم از نمایندگان وشوراهایی شهر خون دل میخورند نه از ریس جمهور نماینده هایی عزیز بترسید زمان التماس شما نزدیک هستش
ابراهیم محمدپور 8 آبان 1394
نماینده مردم آئینه جامعه است .این آئینه نبایدر کدر و تیره شود.زیرا حقایق را نمیبیند در اینصورت نمیتواند آنرا خوب منعکس کند .نماینده محترم ما بمثابه آئینه کدر نباید عمل کند.بنده خود بهمراه 7 نفر ازدوستان در مراسم استقبال از آقای رئیس جمهور بوده ایم. هزاران نفر ازجمعیتی را که در استادیوم واطرافش حاضر بوده اند را دیده ایم.من در اواسط سخنرانی آقای روحانی سرم درد گرفت بناچار از دوستان خدا حا فظی کردم که در اثر کثرت جمعیت بسختی بیرون آمدم. وقتی وارد خیابان جنب سینما سپهر شدم ازشدت حضور مردم نتوانستم این خیابان را تا انتها طی کنم بناچار گوشه دیواری نشستم وبعد از حدود ده قیقه که حالم بهتر شد دو باره بداخل استادیوم شهید متقی برگشتم.ازویژگیهای مسلمان حق گوئی است .خواهش میکنم که راست بگوئیم زیرا جامعه بگردن ما وموکلین شما بر شما حق دارند که راست بگوئیم .بخاطر مقام ومنصب کوتاه دنیا جامعه رابه اندیشه های ناصواب آلوده نسازیم .اگر مدیر ی براساس اختیارات قانونی خود دست به تغییری که بزعم خودخواست مردم بود زدبراو برخلاف ادب نتازیم .چرا که شما نیز اجازه نمیدهید مدیری در حوزه اختیارات نمایندگی شما دخالت کند .پس شما نماینده محترم که در جایگاه وضع قانون نشسته اید هم در کار او دخالت نکنید.بگذاریم هر کس در چارچوب اختیارات قانونی خود عمل کند .واین شیوه عمل را در جامعه رواج دهیم.البته اگر دلسوز مردمیم.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 8 آبان 1394
اقای محمدی پور سردردی که 10 دقیقه خوب شود تشریف می بردید کوشه ای از استادیوم که خالی بود استراحت می کردید و بعد کنار دوستان خود حاضر می شدید. البته صاحب اختیاری و..
علی 8 آبان 1394
استقبال سرد مردم از اقای روحانی دارای هیچ پیامی نیست /اقایان این چیز ها را سیاسی نکنند/ انصافا این دولت توانست تورم را مهار کند/ بهتر است نمایندگان فکر معیشت مردم باشند/به امید خدا مردم مازندران در انتخابات اینده نشان خواهند داد / که طرفدار چه کسی هستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.299 seconds.